Eat. Pray. Love

Tycker dom här rosa kopparna är übersöta, framförallt när dom innehåller smaskig cappuccino. Såg Sex and the City 2 igår med Minso, bättre än man förväntat sig men inte bättre än första filmen som vi alla vet :) Helsugen på att se Eat. Pray. Love med Julia Roberts. Till och med läsa boken av Elizabeth Gilbert.

Idag struntar jag även i bekämpa min egna gravitationslag, alltså vakna/ bruncha vid 12- tiden slötitta på TV till 16 äta middag, promenera 1.5 h genom skogen. Vara klarvaken vid 18-ish..Börja plugga vid 19. Idag tänker jag INTE ha ångest över detta och ställa klockan okristligt tidigt vid 7 eller liknande. Utan gravitationen får ha sin gilla gång. och plugga in på småtimmarna, ja världen jag mår bra av detta. Nu ska jag fortsätta, Cappuccino O'hoj!




Inga kommentarer: