Ute och reser...

Känns alltid lite tokigt att komma hem till mamma och pappa igen :) Mitt gamla rum står där det står och allt men ja, jag bor ändå inte där längre. Men men, är ju aldeles ingottad i min lilla lägenhet i Karlstad. Storebror fyllde år så hela familjen åkte till IKEA, i väldigt svensk stil, köpte tavelkrokar, har storslagna ideér för min vägg där hemma :) Väl i Uppsala tog jag och Ellen en snabbfika, fick ääntligen träffa den mysteriske Helena :) Charmed Indeed.
Uppsalas bibliotek är minst sagt Fantastiskt, böcker och åter böcker som biblioteket i Skönheten och Odjuret....Yummie. Imorgon åker jag in till stan för att träffa Sara, ska bli kul, vi tänkte se Coco Before Chanel och jag längtar, ska bli intressant att se hennes lägehnet också, mitt i söder....Yummie :) Nu doftar det mat här hemma..

Inga kommentarer: