It's all in the hands of....

I torsdags blev det middag med tjejerna i klassen, gjorde världens godaste Taccogratäng ( Philadelphia, creme fraiche, köttfärs, lök, ost), sedan stack vi ut och dansade hela natten lång. Dagen efter var inte den lättaste, jag och Hedda både påbörjade och avslutade vårat grupparbete om Konservatismen, lätt bakis och med ett ständigt sug efter Kaffe.

Thank God it's saturday, har min första tenta om ca 2 veckor och innan dess PM inlämning (Jämförande studie Machiavelli/Rousseau). Nervös ja. Men ser på ett sett fram emot det, tenta den 23:e och sedan kommer piloten och fotografen för att hälsa på mig den 26-27:e. Hela denna helgen kommer jag att stirra blint ned i mina papper och bläddra tankspritt genom 'Politiska ideologier' i hopp om att hitta den rätta motivationen.

Nu ska jag till IKEA och köpa en spegel att släpa hem...Varför har man inte körkort...

Camilla Marie

Inga kommentarer: