Oh what did you see my blue-eyed son, who did you meet my darling young one


Lycka:
-Åker till Nya Zeeland om prick en månad.

-Jag har betalat försäkring och resekostnader, fått vuxenpoäng och förstått att jag vill leva som en ungdom... Äntligen?
-Hitta låtar jag kan sjunka in i.
-Att Holland fick mig att inse, att äventyr finns, om man med en gnutta godtrohet ger sig ut i världen.

-Möta människor on the road och få nya historier berättade för mig.
-Att jag på mitt jobb kan diskutera för- och nackdelar med Hippie-eran och rockens födelse. Exakt hur stora Dylan fans var folk, och om de nån gång svävat på rosa, puffiga moln?


Frågetecken:
-Att Nya Zeeland periodvis kommer vara rätt öde.
-Hur kommer min personliga utveckling gå?

-Blir man klokare? Måste man det? ....Ja
-Är Sofie egentligen ett litet troll, som lurar ut mig på upptäcksfärd för att äta upp mig?
-Exakt HUR mycket kommer jag att sakna folk?
-Vad håller mannen i mitt liv på med? Var e du?!

Inga kommentarer: