Sickness..

Har i stort sett bara sovit idag, hann med att äta kinamat, titta på film och lyssna på regnet, är man halvsjuk så är man. Vill ut och springa, svettas men kan inte- benhinneskadorna tar kol på mig och vill inte läka, så springa vore inte det klokaste...Helvete.... Vill träffa bästisen Ellen men allt är så rörigt just nu, mycket som händer, vi ska på ballett den 21 i alla fall, Romeo & Julia, hoppas den är bra :)
Vill till Nya Zeeland nu (början av April sticker jag), ut och resa och se andra saker än väggarna på mitt rum och mina föräldrars ansikten. Hurra för Ellen, Emelie och Sofie just nu, ni är bäst i min värld...

Vill plugga mer djupgående, därför beställde jag böcker från Oxford university om politisk filosofi, kan inte vänta med att begrava mig i Platons tankar och kanske förstå lite mer om världen jag inte kan vänta på att få se..Vill vill vill!!

Inga kommentarer: